Sunday, August 10, 2008

Pesta BBQ di Ulu Yam

yuHuu..kembali gak ke arena bloGgers inii..lm gak x corat-coret diCni..semalamkan 10.08.08 kami kat jbtn Pergkaan N.Sel wat la Pesta BBQ kat Ulu yam..best ar g cna..leh mdi2.mkn buah2an ar..aku pe lg , bedal ar buah mgis ler..ngehehe..hubby aku, melantak buah durian la pe lgi..antu durian sguh hubby i..dlm keta pastu ms nak lik umah, mcm nak pengsan rase ye bl dia ye senDawa perisa durian gak..adoi...tgk la tue hubby i ngan anak k.Dina..anak k.dina nie mkn durian gak tau..kalah la aku nie..ngehehehe














korang nak tau..cm aku ngan yana je clerk admin y g..yana kenai x?dia br je r kawen 02.08.08 ari tue..pengGantin baru ler..aku nie pengantin dah lemau ckit..kukukuku..mkan bbq ye kami kureng ckit..kalo nak kn mkn kn wat sndr..mn nak tahan beb..kami dok bantai ar mkn durian ngan mges..tp aku byk mkn mges ar..coz mmg mges lg sedap dari durian kan..kak wiEda ngan kak na x dtg..anak memasing skt la plak..pye ar depa2 nie y ajak aku mula2 ye..last2 aku lak y g, depa x dpt g..cmtue la kan kalo dah de anak..so i doakan smge ank2 ibu2 mithali ini cpt2 la sembuh..amin..i sugest dah kat cc mtk wat fmly day utk owg admint ja..br best ckit..ari tue g mcm t'pggir ja..sob..sob..

yang best s'x ialah time b'kubang ar dlm sungai tue..sejuk gler tau..tp nsb bek la de hsbnd i..hahaha..pas mkn durian g mdi kan..lega la rs yer..x ar rs pns bdn pas mkn durian tue..mmg lm btoi aku x mdi air sungai nie..dok mdi air paip ja..hahaahaa..ssH gak nak ajak hubby i g tmpat2 cmnie..tp i nie kan comey..so i gunakan la, k'comEylan i nie ajak hubby i g..berjaya gak tau..mmg seronok toi kami kat cnie..nti nak g waterfall kat kalUmpang lak..turn hubby i yer opis wat family day..yeeehaa..tp i x kenai la plak kwn2 dia..mpos nti nak g cmner..tadak kawan..jd belangkas ar pe lg..ngehehehe..tp mmg btoi letih g tmpt2 c,mie..kui 6 lebih gak ar smpai umah..org ckp kan..jauh b'jln,luas pandangan..peAce..

No comments: